dimecres, 15 de setembre del 2010

A vegades ens ensortim...

Una de les persones més sàvies amb les qui he topat a la meva vida em va dir que tot jove emprenedor s'havia de fer un bloc. I més en la meva professió, la de comunicadora. Vaig pensar que aquestes coses només les feien els freakies, però realment ara me'n he adonat que potser ho sóc jo també. Sóc llicenciada en periodisme, però no m'hi vull dedicar. Al llarg de la carrera he renegat d'aquesta professió i m'he autoconvençut que no era per mi. Tot i així, tinc alguna cosa innata que m'impulsa a explicar coses. Ja des de petita escrivia contes i no parava d' inventar-me històries fictícies i les explicava als meus pares. M'agrada convèncer a la gent amb els meus arguments i disfruto explicant les coses des del meu punt de vista. Crec que el periodisme no és per mi perquè sóc incapaç de parlar de manera imparcial. Sóc molt subjectiva i estic tant segura de les meves creences, que no seria una bona periodista... Sí, sóc molt tossuda i molt difícil de persuadir, sempre dubto de tot i penso que m'enganyen.
Bé, el fet és que em ve molt de gust tenir un bloc, tot i que encara no sé ben bé com funciona tot això, vull que sigui un espai on em pugui expressar, perquè a vegades penso que no ho faig prou...

1 comentari:

  1. Marina jo et deixo el primer comentari!
    Jo també haig de fer un blog, pero el faig per la uni, sisplaaau, explicam com has posat el gadget de el contador de visitas!!
    :D

    ResponElimina